Politika kvality
Politika kvality
- Systém manažérstva kvality uplatňovať ako stabilný proces trvalého zlepšovania rozvoja DD, DSS a Špecializovaného zariadenia
- Cieľavedome vytvárať dlhodobé, pozitívne väzby s klientmi a vonkajším prostredím, osobitne so subjektmi, ktorých poslanie je príbuzné
- Poznať individuálne potreby každého klienta a tie osobným prístupom riešiť. Na poznaní potrieb klienta sa zúčastňujú všetci zamestnanci
- Sledovať najnovšie trendy v oblasti sociálnych činností a tie implementovať na podmienky nášho zariadenia. Riadiť sa platnými zákonmi a normami a rešpektovať práva poskytovateľov sociálnych služieb
- Všetky činnosti, ktoré majú vplyv na kvalitu sociálno-opatrovateľskej starostlivosti musia byť vykonávané kompetentným a kvalifikovaným personálom. Plánovať a zvyšovať kvalifikáciu zamestnancov
- Stanovovať, pravidelne vyhodnocovať a aktualizovať strategické a ostané ciele DD a DSS a Špecializovaného zariadenia